what do tigers dream of when the take a little tigersnooze?

i lördags var vi på fest. sen kommer jag inte ihåg så mycket mer faktiskt. ja just det, kvällens skratt stod en kille för, fast han visste inte om det. den här snubben var på pricken lik Stu i Hangover. vi sjöng stu's song för att hylla honom. vi hängde där en stund och stack till kåren sen. har kasst minne från i lördags. men minns att jag, kriss, iman och parham stod untanför oss och nynnade låtar och sedan skulle de andra gissa vilken låt det var. det var skojigt!! gick hem och däckade sen.

det var fler människor än så på the parthey men jag tog noll pics. har blivit dåligt på det på sistone.

säger som kriss att aidå också var närvarande men hon fastnade på en bild där hon var med en kompis som kanske inte vill hängas ut här. viss etik måste nog upprätthållas trots allt. därför en bild på mig och kriss.

förretsen hittade en bild på tubby när vi precis köpt honom. asså så söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du har snygg hårfärg, tummen upp!Vad är det för färg, brukar du färga det själv?

2009-12-18 @ 21:47:34
Postat av: magzza

Tack! :) Jepp, jag färgar det själv och då kör jag på med en guldbrun nyans först och sedan färgar jag över med en mahognyröd nyans för att få den lite mer reddish. därefter är det bara att färga utväxterna växelvis. hårfärgerna jag använder är från mood.

2009-12-18 @ 23:00:28
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: amela

På dom här bilderna är du rätt lik Tilde Fröling som leder Paradise Hotel...om du vet vem hon är :)

2009-12-19 @ 09:50:35
Postat av: P-O

Heta som alltid.=)

På tal om inget, Snabba cash, såg den på bio förra veckan, helt okej.

2009-12-20 @ 02:12:44
Postat av: magzza

amela: assså tycker du? jag har lite svårt för att se likheterna men tilde är ashet!!



PO: haha tack PO. jag har ännu inte läst ut boken :/ måste ta och göar det snart.

2009-12-20 @ 03:37:59
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: amela

Tilde ser jättebra ut, imas isto ljusa ögon som hon och hårfärgen är nästan samma, så jaa, enligt mig har ni en del likheter :) Btw, asbra blogg du har, nisam redovan posjetilac al' par puta kad sam usla, nasmijala sam se, zabavno pises! :) Samo naprijed!

2009-12-20 @ 13:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0