petar mig i hjässan av tråkighet

hHHEHEHE. tycker inte synd om mig själv då jag endast har 1/5 kvar att skriva på mitt paper. är duktig som lyckas nöta sådan här info som faktiskt är intressant att prata om men inte att skriva om.

idag har jag bara sovit, ätit, ätit och skrivit papret och ska väl sova snart igen.

imorgon har jag planerat allt. jag och min BF ska shoppa lite imorgon. tänkte väl ta oss till ikea för att inhandla någon liten present till våra familjer. på onsdag åker vi nämligen hem till mig och han kommer träffa mina peers för första gången. alldeles för sent enligt BF:en, men alldeles lagom enligt mig. vi stannar hemma hos mig i några dagar sedan åker vi upp till stockholm och hans familj över nyår. kulturkrockar utlovas!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ahhh shit va seriöst. Ni kommer gifta er snart smirk puuusss*

2009-12-21 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0