london!!

Jag och min lilla gris ska till london i mitten av januari! WOOHOO. känns mycket bra. inte trodde jag iaf att jag skulle få shoppa min vårgarderob på primark i år he he...!!! HAAAPPPYY.

bilderna är från london i februari i år när jag, aidå, kriss, idahoe och sofa var där och shoppade i tre dagar konstant. den här gången satsar jag nog på primark, den där affären med massa skor (den man gå uppför en stor upplyst trappa typ. kan ej namnet nu) och musikalen Lion King, gäller bara att få iman på mina äventyr. 

känner mig redan skraj inför hur man ska hitta sitt sunkiga hotell (som vi inte ens har egentligen) mitt i natten. asså är det någon som vet hur man gör om man landar 23 i london, går det fortfarande tåg? ÅHHH vi kommer säkert bli rånade mitt i natten. jag får ALLTID sånna här tankar innan jag ska iväg utomlands. har redan planer på att bara låta iman prata engelska för han låter så extremt amerikansk när han gör det och jag låter så extremt svengelsk när jag snackar och risken är väl lite mindre att någon rånar oss om jag låter iman snacka för han låter mer världsvan.

jaaaa här är jag. i bakgrunden syns också aidå, kriss och sofa. ida tog bilden så hon ska ha cred för det.

JAAAA det var det!! är fortfarande nervös. HURRR ska vi klara osss?? imans första gång och min andra men inte fasen känner jag mig bekväm med att åka iväg så här. skulle nog aldrig palla av att backpacka, är tyvärr lite för mesig för sånt.

men primark, yes please.

Kommentarer
Postat av: Kriss

Men gud va myyyys! Jag bli avis.. Haha!

Klart ni hittar! Världens enklaste tunnelbanesystem ju :)

2009-12-14 @ 20:22:26
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: Aidiiii

Och vem ska cuvati mene under tiden ???????? har ni ens tänkt på det ??

2009-12-14 @ 20:42:58
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: D

"couples who manage to travel together - stay together"

det är vad jag har hört!

ni kommer klara er finfint!:)

2009-12-14 @ 23:27:58
Postat av: Lotta

Najs med London Magda!! Det blir säkert jätte roligt och sånna där resedetaljer brukar alltid lösa sig på ett eller annat sätt!



Kikar in på din blogg ibland, tycker den e fin :)

Ska testa ditt cookies recept imon med..



ha de fint!

/lotta (parhams då så klart)

2009-12-15 @ 00:35:08
Postat av: magzza

D: haha, låter lovande då :)



Lotta: men heeej lotta! vad kul att höra ifrån dig :) ja, det mesta brukar lösa sig, men man är alltid nojjig innan man ska åka, jag är det iaf.



testa cookiesreceptet, dom blir asgoda!!



kramar

2009-12-16 @ 20:28:33
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0