inställd tjejkväll

här trodde man att man skulle få en tjejkväll ikväll, dvs ensamkväll utan en pojkvän hemma. men jaha, nu kommer han tydligen hem snart. fast det gör inte så mycket ändå ärligt talat.

det hände en kul grej nu när jag duschade nyss. duschade i för övrigt i ca 1,5 timme. tur att man inte betalar el och värme också, räcker väl med den ashöga hyran. medan jag stod och duschade och efter att jag hade lagt hårinpackningen i håret så fanns det ju lite tid att ta kål på. vad gör man egentligen medan man väntar ut hårinpackningen? så jag hukade mig ner på golvet och blundade en stund. kände att jag vaknade av en ryck då jag höll på att tippa över med huvudet före.
jag klarade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0