hej och hå

tröttheten igår övergick till pigghet och vi somnade sent igår natt och jag kommer inte ens ihåg hur vi somnade. förhoppningsvis normalt. vi vaknade för en timma sedan men innan dess hann imans jävla mobil ringa sjutusen gånger inom loppet av fem minuter. bra snoozefunktion där!...inte. iaf uppe med tuppen och har precis druckit mitt laxeringste. obs, inte riktig laxeringsgrejs utan bara självutnämnd, har nog nämnt det här teet någon gång tidigare.

iaf, bussen går vid 13 så jag har en del att packa. har inte packat något. sitter här istället och mumsar på en (tre) pepparkakor och funderar över vad jag behöver ha med mig. svårt att packa för tio dagar ju.

hör ett dovt tjut ute precis nu, låter som ett flygplan på väg att landa, men vi är långt ifrån en flygplats. hoppas inte vårt område agerar tillfällig flygplatsbana pga vädret :( vill ej dö.

mina naglar ser ut som skit och jag har mycket att göra. måste även hinna göra mäcks åt mig och iman som vi ska ha på bussen. jag är välförberedd på den här resan nu. åtminstone fysiskt, mentalt är jag sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0