halsont

godmorgon.

vi är uppe tidigt. lite tidigare än vad vi är vana vid. eller jag är uppe och kokar te medan iman ligger däckad uppe i mitt rum. vi har båda blivit småförkylda och har ont i halsen. hjälper inte så mycket mer att man ligger i samma säng och andas på varandra heller. jag var frisk igår men vaknade men feta mandlar.

sista dagen hemma idag för detta år iaf, idag drar vi vidare mot jönköping där vi gör ett kort stopp för en fika med min kusse irma och sedan fortsätter bussen mot sveriges framsida; stockholm.

okej ska dricka mitt te nu och väcka den sovande björnen.

Kommentarer
Postat av: Körtlis

Körtelfeber?

2009-12-30 @ 06:53:18
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0