frågeschtundt


okej vi kör på ett uttjatat koncept, om ni pallar vara med på det.
jag tänkte att för första gången köra det där som alla kallar för frågestund. eftersom jag alltid har ansett mig själv vara personlig, privat och "bjuder på mig själv" (ibland för mycket kan man tycka) så har jag inte tyckt att det har behövts något speciellt frågeinlägg.

men NU så undrar jag om det finns något ni vill veta? det kanske det inte gör. ni kanske vet allt? mottot är iaf "inget är för privat för att frågas om" så utgå ifrån det när ni ställer frågor och den mest vågade frågan vinner ett äropris. hoppas det ligger några kreativa hjärnor bakom mina bloggläsare nu.

vägrar svara på färre än fem frågor och kommer det inte några frågor så glömmer vi skiten och upprepar det aldrig igen. okej?

Kommentarer
Postat av: Alma

Hur träffades du och Iman? Och vad tycker dina föräldrar om det, mislim da nije bosanac :)



Skön blogg btw!

2009-12-27 @ 13:24:57
Postat av: Zerina

Älskar din blogg haha! Blir helt glad när jag ser att du uppdaterat på bloglovin. Jag vet fan inte vad ja ska fråga, de känns faktiskt som att man redan känner dig rätt väl. Men aja försöker mig på lite frågor iaf



Hur var din uppväxt? Du verkar inte tycka om kycklingngnting?

Kan du tänka dig att i framtiden gifta dig med Iman, skaffa barn med honom och allt som hör till?

Är du social eller blyg med nya folk? Liksom översocial eller ganska tystlåten?

Vad har du för morgonrutiner?

Har du haft ¨många killar?



Rätt vanliga frågor, men är inte kreativ så!

p.s blir helt rädd när ja ser "var noga med stavningen, haha orkar aldrig stava rätt när jag skriver kommentarer. HAHA omg korrläst också..



2009-12-27 @ 17:58:09
Postat av: Sani

Cao Magziii :):)

hur är det att bo i kalmar? har tänkt på att plugga där...är staden något att rekomendera? Vad är ditt favoritresemål, musik?

Keep on bloggin girl!! peace

2009-12-27 @ 20:18:37
Postat av: Ilvic*

Hur många seriösa förhållanden har du haft & vad har du lärt dig utav dem?



Vart från Bosnien kommer du?

2009-12-27 @ 20:34:03
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Nichoooooole

Min enda och största fråga lyder: När tänker du komma till Lund och hälsa på mig igen? Du vet att det är Lundakarneval i vår igen å då är det 4 år sen vi träffades, så det är faktiskt värt ett litet jubileum smirk Peace and love my wonderful göris

2009-12-27 @ 21:50:44
Postat av: fLASh

sta bi sa damsugaren? ste ga kupili? :D

2009-12-27 @ 23:35:40
Postat av: dino

oooh jag har!



mindre seriös: vad heter hårfärgen du har? den är så himla snygg.



halvseriös: vad är dina planer inför framtiden? vad vill du jobba med?



jätteseriös: dina ögonbryn är så jävla snygga! kvalar inte in som fråga, men jag ville säga det ändå!



das würde alles sein, danke.

2009-12-30 @ 00:22:29
URL: http://dinodino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0