- vart fan har jag hamnat?

känns som att det var evigheter sen jag bloggade. sitter och gör det nu hemifrån.

vi har en dammsugarförsäljare hos oss. vet ej vad ska säga eftersom det är superabsurt att han är här just nu. jag, deno och iman sitter inne här i datarummet. iman spelar sin persiska musik ashögt, jag spelar min superkomersiella musik (lady gaga) och dammsugareförsäljaren tjuter med dammsugaren.

han ropade att vi skulle komma in och kolla hur han demonstrerade allt med den tydligen superbra grejen som suger ipp allt damm som har existerat. sedan bad han oss hämta våra sovkuddar och när jag kom ner med kuddarna i famnen så bad han mig hålla upp dom och så skulle han skoja till det och spruta vatten på mig. ba eeh. för varje demonstration ber han mig komma för att kolla hur det ser ut. sist satt vi i soffan alla fem och tittade på och till slut gick jag, deno och iman.

nu har han varit här i mer än en timma. när ska han gå? och hur ska dom nu kunna tacka nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0