bajaga - ti se ljubis

är fortfarande hemma. tog en, vet inte om jag ska säga välbehövlig paus eftersom jag har tagit pauser lite då och då, men vi kan väl kalla det för en vinterlovspaus (zimski raspust som det heter på bosniska hehe). tar det lungan i klungan här. käkar bara en massa egentligen, står ut med massa fotbollssnack mellan min tajko och iman, massa mat once again, spel, mellandagsreor, sömn (vi har sovit till 14 alla tre dagarna!! asså dör av mitt egna rekordsättande). och ja massa snack på bosniska och svenski, inte det lättaste för peersen att switcha om till svenska även privat, förstår dom eftersom jag har samma problem, men iman verkar förstå ändå. ibland blir det magda kako se ono kaze na svedskom? men sånt är ju normalt det också. ja summa summarum för alla mina undrande kompisar: det har gått bra!!

okej ska inte snacka så mycket mer, sitter och lyssnar på bajaga, så jag bjuder på den här gamla godingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0