älskade helg

men just det, det blir inte så jättemycket helg förutom att vi tre tjejer ska festa imorgon. på söndag ska jag sitta med thurens vetenskapsbok och skriva paper. så på måndag kan man väl säga att vi tar jullov.

ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ CPTRÖTTTTTT I ARSLET.

hela dagen är över och vad har jag gjort? varit i skolan och dissikerat två uppsatser, gått på stan med kriss och aidå. vi satt säkert i två timmar på corner och käkade. drog en svängish på stan och hittade noll, letade noll och spenderade lite cash på välbehövlig concealer och någon rougeborste.

handlade på mäx, massor med kakor och sånt, kom därifrån vid halv 23. allstå halv elva. fatta. dör av trötthet bara av tanken. och nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta ett niptuck avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Kriss

har mäx ens öppet så sent? eller blev ni inlåsta? i så fall tycker jag det här inlägget saknar en viktig beståndspunkt..

2009-12-19 @ 00:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0