live from datasalen

här sitter jag och aida och försöker koncentrera oss. det går sådär. vi jobbar i pass. jag säger: aida nu skärper vi oss, och så skärper vi oss i fem minuter, sedan säger aida: maggie kolla här och sedan är det kört. till slut säger aida: nä nu kör vi, jag är stressad, och så är vi stressade i någon minut och sedan slappar vi igen. tur att alla har gått, för nu kan man ju snacka om allt. dock inte om det viktigaste, nämligen de diarier vi har framför oss. bläh. tråkigt.

undrar om jag ska hinna spinna ikväll? jag vill verkligen gå på kentas pass men jag vet inte om jag hinner. måste även hämta ut mina shuz och handla och typ söka sommarjobb och massa bajs. tvätta och städa lägenheten står också på listan.

men nu ska jag bli färdig med det här åtminstone.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0