i skolan

hej hej. nu sitter vi i skolan i datasalen igen. blev precis färdig med en notis och sitter nu och nickar instämmande åt aida som håller på och skriver sin fortfarande. vi ska in på redovisning alldeles strax.

 det är kallt. stvarno ne razumijem ove svede, kako im nije hladno?? jag köpte ny jacka igår iaf, premiäranvände den idag och den är så jävla cuuuuteeeish. nu slipper jag frysa i min kavaj. fast jag köpte en ny kavaj igår också hihi. hvala mama i tajko, kan jag inte få fysisk värme från dom så får dom väl skämma bort mig med materiell värme.


Kommentarer
Postat av: Ajdiiic

Jaha så du bara nickar instämmande åt allt jag frågar dig om ??!!

dobro dobro sad znam

2009-04-17 @ 14:57:08
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0