i radiostudion

i kvällens program var temat tjejsnack. vi pratade en hel del om vikthets och yta. det finns så mycket att säga om det och en del sas väl också under programmet. vi berättade också någon rolig historia och jag hade svårt för att hålla mig för skratt när jag skulle hjälpa aida att berätta den, sedan började hon garva. andra gången gick det bättre. under låtarna dansade vi och "fjantade" oss. jag sprang på toa också nångång hihi. kriss var inte med oss den här gången, men nästa så är hon tillbaka.

i studion. ajdå och sofa.

ajdå och jag. jag hann inte posa där riktigt men bejb var på g.

Kommentarer
Postat av: nerko

magda, varför uttalar aida sitt namn ajdå? låter lite skumt med tanke på att hon har ett jättefint namn!

säg till henne att jag stör mig lite på det haha

2009-04-23 @ 09:24:33
Postat av: magzzza

hej nerko! det bästa vore ju om du frågade henne, men jag antar att hon hade svarat ungefär som jag. egentligen uttalar hon det aJda, ajdå är mer ett skämtnamn, men saken är den att svenskar uppenbarligen har svårt för de mest enkla namn. det är tydligen skitsvårt att säga a-ida, så för att underlätta för dem så uttalar man det på ett annat sätt. aida, mycket, mycket finare tycker jag också :)

2009-04-23 @ 21:32:02
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0