ge mig maaaaaaat

jooooooooj jag är SÅ trött. sitter här och knappar på men det tar sån tid.

idag satte vi igång med rättsjournalistiken. handlar om rättsliga grejer som ni kanske har fattat. vi går igenom olika rättsfall och ska lära oss hur man skriver rättsartiklar. inte världens stimulerande och kreativa grej kanske men jag känner verkligen att allt vi lär oss är nyttigt. jag är nog tillräckligt gammal för att inse att allt man lär sig är bra och inte onödigt. ja gud så vis jag låter *klapp på huvudet*

avbokade precis mitt friskispass. jag är helt slut. borde städa och tvätta mitt hår. den tvättades sist i torsdags förra veckan. man skulle kunna tro att det är megaskitigt, men det är inte så farligt faktiskt.

jag skulle verkligen behöva en tvättid för kläder också. helst nu.

dessutom är jag asglad över att min bror har lyckats välja ett program till hösten. hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0