lite picsz

gud vad seg jag är med att ladda upp pics, har ju fortfarande inte laddat upp londonbilder haha. det här var i fredags när jag och favvoassy blev sugna på glass. fast iman var nog mer hungrig, jag var bara grinig och behövde socker. vid elvatiden på kvällen gick vi till ze dönk.

det satt en ensam gubbe och käkade där. jag tycker alltid synd om äldre människor osm sitter ensamma på donken, det är något mer sorgligt över dem än över ungdomar som gör det, för att
1) ungdomar vet man att dom har någon att gå hem till som kan laga redig mat åt dem
2) ungdomar gör detta alldeles frivilligt, men de äldre har kanske inte någon att gå hem till och äta mat
3) de äldre har gett upp hoppet om allt och hänger på donken eftersom de varken har någon de kan äta med eller några matlagningskunskaper.

jag har lite förutfattade meningar om detta, men alla de äldre jag har sett på donken ser så uppgivna ut där de sitter och prasslar med hamburgarepappret, tar några halvengagerade tuggor medan de läser informationspappret på brickan. åhh man vill bara *går och kramar om*


iaf. här är iman och hans hamburgare

här är jag. jag var inte så deppig som jag ser ut.

och här är min iranie-outfit. nu är jag redo för att åka iväg till iran.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag diggar sista bilden extra mycket. Iranie style. Nice...haha

2009-04-05 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0