bajs

hejszan på polska.

nuförtiden kan jag vakna innan klockan ringer, oftast en timma innan uppstigning. idag vaknade jag vid halv sju och var kissnödig och så typ pinkade jag och la mig igen. gick upp sen som vanligt när det var dags, fixade mig och led igenom hela makeupprocessen sittandes på toastolen. obs ej bajsande. men det förstår ni väl. jag välkomnar tillbaka min urinvägsinfektion. allstå fan i helvete vad jobbigt!! vill dö nu. nä det vill jag inte, men jag pallade inte gå till skolan, det enda jag pallar är att hänga på toan. men nu hänger jag i soffan och väntar på att ett top model avsnitt ska laddas ner.

min ovanför-granne lyssnar på hårdrock på högsta volym och det hörs ju så fint ner till mig. känner mig inte så vänligt inställd till honom just nu. hoppas han ska till skolan snart för jag OOORKAR INTE med hans dunkande.

nähe om man ska masa sig till toan dårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0