you just ditch, grab another lover

lite update kring lägenheten:

- jag har äntligen hittat min fjärrkontroll!! wooohooo. tv-party, nä men inte riktigt, men det började bli lite jobbigt att sträcka sig fram mot teven varje gång man skulle byta kanal eller höja/sänka. fast egentligen var inte det nått problem heller eftersom jag bara har ettan, tvåan och fyran. logiskt att jag kollar på fyran, när jag väl kollar.

måste dra listan snabbt nu eftersom jag måste passa på att sova.

- jag har fortfarande inte satt upp min pappersbollslampa i taket, det meste är fortfarande stökigt.

- jag grovstädade toan faktiskt. äcklades lite av hålet i handfatet. men en sak jag tänkte på var hur sjukt svårt det var att få bort typ sånna "beläggningar" (vad heter det egentligen?) som var runt kranen. äckliga människor som typ inte städar ordentligt och sedan gror all smuts in och jag får inte bort allt.

- jag började med att hänga upp krokar på en vägg, men det var betong, så det gick inte så bra.

- imorgon är vi lediga. HURRAA!! nu kommer jag bli en sån som längtar efter helgen och som varje fredag eftermiddag tänker "jag förtjänar verkligen helgen nu". trevligt.

det här hade inte så mycket med lgh att göra men skitsamma.

- imorgon är sista dagen då vi är nollor, på kvällen blir vi officiellt ettor och då ska vi gå på någon slags tillställning. finklädda och allt, och jag har inte en enda finklänning med mig. stressshopping som gäller imorrn.

- jag måste verkligen toppa håret.

hejdå.

pestomacka. det här är min frukost oftast, middag ibland, och kvällsmat rätt ofta det med.

okej. vi kör en lägenhetspose. fokus på teven där, nått tråkprogram på fyran fördmodligen, men det här, det är min allra härligaste soffställning. visst kommer folk tro att man är släkt med quasse i notre dame när man blir äldre, men vad gör det nu, när man är ung, formlig och snygg.

ok en soffpose här också. jag har långt kvar till den mänskliga bryggan men im at least trying!! det viktiga är inte att vinna utan att deltaga, det lärde jag mig på gympan i fyran när valeska tvingade oss att vara med på idrottsdagar på movala. sedan dess så lever jag efter det mottot. soffan ska i förövrigt kläs om till vitt och i veckan hann jag även fläcka ner den med soja. mycket fint.

det här är den enda bilden från igår, en toabild. vi var på pubrunda med klassen och sedan var vi på mellanfest hos brasses kompis tillsammans med typ sjutton andra killar. eh gott sällskap, men vi stack efter nån timma eller så. lite väl mycket testesteron för min del.

guten nacht.


Kommentarer
Postat av: Edina

Magz, din tandborststory.... haha! Jag lider med dig.

2008-09-12 @ 08:02:48
Postat av: Atena

grande final ikväll? :)

2008-09-12 @ 11:05:21
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: Amila

utgång i kalmar i helgen? :P

2008-09-12 @ 11:24:39
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: magziigazigaah

edina: hahah, jag vet, jag led med mig själv också, men nu är den ren och fri från bakterier :)



atena: haha JAAA. äntligen, så att man slipper dom där banden runt huvvet :D



amila: haha. juppp. fast jag har ingen aning om hur och vart haha. själv då?



2008-09-12 @ 12:41:30
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Selma

well well..jag känner igen den där bäddsoffan, bäddsoffa är det väl? en preeecis likadanig bor o brorsas rum, sörru! :P COOLT va haha

2008-09-12 @ 15:39:38
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Selma

istället för 'o' brorsas rum ska det vara i.. va tvungen att tillägga :P

2008-09-12 @ 15:40:41
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magziigazigaah

selma: haha, jag stör mig också på när jag skriver sånna småfel. aa jeste bäddsoffa, men jag hatar färgen tako da sam kupila sån "prekrivac" som man klär om soffan med, så snart ska jag sätta dit den istället :D

2008-09-12 @ 16:02:28
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0