en liten konversation

någon gång i april -08. i-landsproblem, fast hormonella besvär är inga i-landsproblem egentligen. en sen kväll när jag var mitt uppe i en fet depression som iofs varade i några dagar, men ändå. jag tror jag har roligast konversationer med nicole, det är nästan så att jag skulle vilja trycka upp det i en bok så att jag kan blädda tillbaka och minnas när jag är gammal och grå och har tråkigt.

Nicole: haha det är nog för att du är trött
N: man blir så där lipig då

Magda: mm jag är typ extremt lipig
M: mm det är så jväla svårt att lipa när hela familjen är hemma också
M: dom märker ju sånt driekt
N: ja usch ja
N: det gäller att passa på när dom är på jobbet
N: eller har gått och lagt sig

någon minut senare.

M: gud allstå jag är så extremt blödig, sitter och lyssnar på chris brown
N: aaaaaah haggan
N: lyssna inte på sånt
M: kan du fatta vilken nivå jag är på då, sjukt depp
N: vafan håller du på o förvandlas toill mig el?
N: du
N: stäng av musiken
N: [Nicole skickar Arabic.rar]
N: här
N: lyssna på detta

M: jag har fan lyssnat på with u hundra gånger nu tror jag
M: du är gullig
N: oj det kommer ta tid, det är alla arbalåtar

tyst någon minut.

N: men stäng av chris b
N: och sätt på amr diab
N: NUUUUUU


tystnad.

M: ok nu lyssnar jag på habibi
N: BRA!
M: men det är så svårt att lyssna på sånt här när jag bara vill böla
N: nämen inte böla nu

i miss you böööööööönis och våra underbara dagar tillsammans!!! *kärlek*

världens finaste bönis.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha okey den där konversationen var ju kanske inte en av mina bästa men okey då. Snygg bild du har släpat fram oxå. Oh my. Jag saknar dig me snyggo! Söndagar är såna deppdagar då jag bara sitter å saknar folk jag inte träffar ofta. Har redan skickat ett snyftmess till nose lixom. hahaha. Men vi syns snart. Cheeeer up mateeee. puss min fru

2008-09-14 @ 11:38:34
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0