thats just the way it is

kom nästan precis hem. vi hade examinations seminarie idag, tog sån jäkla tid, trodde inte det skulle göra det. hann även se det ihopklippta materialet som I hade sysslat med. good job, han gjorde mig till och med snyggare. gött va? anywho, stressig dag, blev inte bättre av att det började regna men som tur fick jag skjuts hem av L. men först var vi på Lidl och Maxi, det enda jag köpte på maxi var kött, resten är Lidl. allstå brudarna som jobbar i kassan på lidl är så pratsamma och generösa. den här gången fick jag komplimang för mina örhängen (H&M 20 spänn haha), bara sådär liksom. träffade även på V, ni vet hon supersöta albanska tjejen. verkligen ursöt.

och nu är jag hemma. försöker bringa lite bajramkänsla här inne hos mig. svårt med all plugg som hänger över mig, men jag har åtminstone farmors pita som jag kan äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0