srce nije kamen

idag är det faktiskt exakt tre veckor sedan jag kom till kalmar för första gången. när eddie hämtade upp mig på busstationen och när vi sedan låg hela natten och snackade. vid tolv började vi bli trötta så då föreslog edina att vi skulle bädda. bäddningen tog en timme eftersom jag satt på golvet och snackade och edina försökte sig på att bädda. sedan la vi oss vid ett och skulle sova, men då var någon av oss tvungen att berätta något och sedan skulle vi sova igen, men det kändes bara konstigt att vara tyst så efter typ trettio sekunder började båda skratta högt och ba visst är det konstigt att vara tyst, ja ba aa haha, jag bara väntade på att du skulle säga något haha.vi somnade vid halv fyra typ. och dagen efter var det första skoldan. iiiiiiiiiiiiiiih *pepp schoolgirl*.

det känns som att det var typ ett år sedan och inte bara tre veckor sedan. jag har haft det riktigt bra, inga klagomål so far haha. nu ska jag äta och sen är det dags för ett partyblogginlägg. eeee ni på???

Kommentarer
Postat av: Edina

Haha jag får världens myskänsla av ditt blogginlägg, aaaw :)

2008-09-21 @ 17:05:27
Postat av: nicole

blöööööööööööööööööööööööööögg tack

2008-09-21 @ 18:15:10
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: nicole

jag har faktiskt blöggat å då förväntar jag mig samma respons från dig.



2008-09-21 @ 18:15:44
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0