negdje postoji spisak razloga

jaha. så här sitter man och myser, käkade middag precis (kellogs med banan och annat tillbehör aka fågelmat) och såg ett project runway avsnitt. mamma skulle bli galen om hon visste att jag faktiskt bara käkar mackor och kellogs, hon skulle på något sätt försöka med att skicka över mat antigen med tåg eller buss så att hennes dotter kan äta lite normal mat och få i sig vitaminer. det är tråkigt att äta när man inte gör något utöver alla basrätter man kan. ja jag vet, man kan lära sig, men det är inte kul.

idag var jag nere på stan en sväng tillsammans med linda från klassen, träffade lite folk och nu sitter jag här och degar.

ikväll ska vi på förfest hos någon brud och sen är det väl kåren som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0