lallaaaaaaaaa

gud vad mysigt att gå på stan. träffade faktiskt på V, hon som filmade igår, vi pratade om dresscoden som gäller för ikväll till det här mingelgrejset på Bistrobar som vi ska gå på. dresscode: black. mitt problem: jag har haft svart på mig de senaste eh.. fyra gångerna och vill verkligen i-n-t-e ha på mig det ikväll. alla bilder blir ju så tråkiga. men så tyvärr verkade jag falla för grupptrycket IGEN, gick in på ginavagina och köpte en svart tunika som jag ska ha ikväll. det är inga partykläder, men jag får blinga sönder mig med smycken istället. saken är den också att nu har jag tre exakt likadana sånna tunikor (vit, brun och nu svart). onödiga inköp me knöw.

hittade ingen partybag, så jag har ingen tills ikväll. vet ärligt talat inte vad jag ska göra. kanske kan ha en snygg påse med mig istället? ginapåse kanske?

så vrålcyklade jag (nä nu tog jag i) jag till maxi, men så hade ju von lidl öppnat precis där, därför stack jag in dit. kom ut med en enormpåse för 123kr, samma påse hade kostat 200 spänn på maxi. no more maxi, kanske bara när jag måste köpa glass.

men det hände en skoj grej. jag började snacka med tjejen i kassan, eller snarare hon med mig sa att jag hade en snygg plånbok, hon hade en likadan och så var snacket i full gång *bondingtime*. skitsöt tjej, och efter att ha läst vad hon hette så frågade jag om hon var kosovoalban, vilket hon var, dumt att ens fråga när man ser direkt. hon ba aaa är du det också, jag ba nää, men jag är bosnier, hon ba jag tänkte att det var nått sånt. supersöt tjej.

annywayyzzieepatrickswayze. nuu ska jag snabbt duscha och "laga mat".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0