kvällen hos A

fan värsta bloggracet idag ju. tänk vad mycket man gör när man är effektiv och stressad. i belive in stress. det är min inspirationskälla och min "spark i baken". anywho. igår, jag berättade inte det förresten, men två tvåor kom förbi my crib igår, iman och victoria, dom höll på med nått skolgrejs och behövde någon som kunde ställa upp på en videointervju. jag är snäll JAG VET. när dom hade sällt upp lampa och andra grejer så blev jag superstirrig och flamsig. hyperventilerade typ. skrattade åt allt och var ett allmänt jobbigt intervjuobjekt. vi satt typ i en timma med tre frågor. och sen var det färdigt och jag (alla) kunde andas ut.

efteråt cruisade vi runt lite i kalmar och sedan stack jag och iman till aida där även eddie och eddie2 satt. värsta myskvällen. runt 12 började vi kolla på ett rysskt program om gamla ryska människor i nån by. allstå det var typ det roligaste jag har sett på LÄNGE. jag överdriver inte. alla vi fem satt fan och vred oss i soffan av skratt. måste verkligen kolla upp vad det hette, för jag rekomenderar programmet. hette typ proznznynyhnyn, nått med proz- iaf. anywho. lite bilder kommer.


i fixar paraplyet och ljuset

v fixar kameran och spexar lite

en del av gänget. i, eddie och aida. nått var tydligen riktigt roligt.

här är en annan del av sällskapet. det var en till tjej med faktiskt, eddies kusse eddie (ja dom heter likadant), men hon ville inte vara med på pic.

i-man och jag. jag kör i för övrigt en typisk iman-pose; lite kaxig, sur min, med ena ögonbrynet upphöjt, men mitt ögonbryn kom inte så långt upp *måste öva*.

najs kväll. jag har magmuskler av allt skratt nu. hejdå.

Kommentarer
Postat av: amela.

Magzooon! :D

Niiiije.. de ehan från OC.. han va ju me i JC reklamen innan. Som spelar Seth i OC!!!

Min ideal killee... i luuuv him.. I'd marry him any given day! :D

2008-09-28 @ 00:45:22
URL: http://ameela.blogg.se/
Postat av: Mia

Ryssar? Vodka?

2008-09-28 @ 07:21:40
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Jasmina

WOW, din sjal är så sjukt vacker! gdje si ga kupila? :)

2008-09-30 @ 22:24:31
Postat av: magziigazigaah

jasmina: ja jag håller med, den är riktigt fin :) allstå ja sam ga kupila på New Yorker, den finns här i kalmar och malmö bla, sen vet jag inte om den finns nån annanstans :)

2008-09-30 @ 22:31:02
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

yeay :D i-man :D :D

2008-10-01 @ 19:44:59
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0