kad moje usi cuju muziku na struju

AHHHHH, jag är så sjukt pepp varje morgon jag vaknar upp själv i lägenheten *eremiten i mig talar*, när mobilen ringer, och när man tassar lite snabbt över golvet bara för att dra upp persiennen (sol ute naturligtvis), vrider teven mot sängen och så tassar man snabbt över igen (det hinner ju bli kallt) och in i sängen och bara NJUTER av livet. ah seriöst, jag vaknar så jävla glad varje lördag/söndag, när jag har fått sova ut, när jag vet att jag är frisk, lycklig, har fin familj, fina vänner, bra liv och allt det andra, då blir man ba SÅ pepp. fast det gäller verkligen att jag har fått sova ut haha.

pppppppeppppp.

nu ska jag fixa mig snabbt och sen gå på stan och hitta en partyväska. snyft. det finns ingen sån som jag vill ha. ja ja. gnäll gnäll.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag såg avsnitt ett från säsong 5 igår... följer USA de kommer ut på torsdagar där jag har den på fredag hehehe... hur långt har du kommit?

2008-09-27 @ 11:53:41
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0