idol snart

min rygg börjar verkligen kröka sig, nuförtiden kan jag antigen ligga på madrassen eller så står jag och hänger i köket. jag har inga stolar att sitta på, vi glömde bort att planera in dom i packningen som kom i måndags. det är liksom bara skitjobbigt att sitta här och surfa för jag klarar inte av det så jag står för det mesta.

näheee, nu ska jag gå och inviga min dusch. låter lite äckligt att jag inte har duschat sen jag kom hit va? men jag har typ inte haft tid till att duscha haha, iofs så har mina hormonvärden varit väldigt normala (ovanligt normala) så jag har inte ens svettats, en antydan till en liten svettpöl igår när solen stekte på, men annars inget mer. lite coolt faktiskt. eller nej fel haha, jag svettades som en gris igår på gardenpartyt. ja, ännu en orsak till att duscha då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0