godeftermiddag

gäääsp - vaknade nästan precis, tog en nap, så sjukt skönt att sova.

allstå egentligen så har jag jättemycket att göra men jag kommer hem och gör inget. det står fortfarande ouppackade lådor här i hela lägenheten. jag tar extreeemt lång tid på mig att inreda med sånna smågrejer.

kommer ni ihåg att jag hatade mina väggar och att jag skrev ett superlångt och superupprört mail till hyresvärdarna? nu har iaf den ansvarige hört av sig och vi ska ha möte imorgon, han ska komma och kolla på min lägenhet och vi prata. i mailet krävde jag att de skulle skicka någon som kunde måla om väggarna eller att de ersatte min pappa, jag är den giriga sorten men seriöst jag hatar verkligen om jag eller min pappa eller någon annan ska behöva göra ett jobb som vanligtvis sköts av hyresvärdarna. jag tror dock inte att jag får någon ersättning eller så, men jag kommer åtminstone att säga vad jag verkligen tycker och hur dåligt det har skötts. jag fattar bara inte att lägenheten kunde gå igenom besiktningen! jag tjatar om det, men allstå jag fattar inte det. det var ostädat, skitiga köksskåp, skitigt kylskåp med fläckar, fläckar överallt på väggarna och spindelnät i fönster INOMHUS. fresh. not. jag hade typ sju inneboende spindlar i mina fönster. dom tog jag kål på. usla jävla vaktmästare som lever i smuts och äter bakteriehärdad mat, han tyckte nog säkert att det "inte var så farligt" i min lägenhet. ska jag bo här i tre år så ska jag trivas. och det ska dom fatta.


Kommentarer
Postat av: A D I S A

Jag tycker du gjorde rätt! jag skulle göra samma sak som du!

2008-09-09 @ 23:02:51
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: magziigazigaah

ja eller hur. jag håller med dig om det du håller med om mig haha :)

2008-09-09 @ 23:08:08
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0