en fb-konversation

någon random dude började skriva på fb till mig. jag är verkligen inte den som glömmer ett ansikte, har sjukt bra ansiktskoll, så jag vet verkligen att jag inte känner snubben, men han är övertygad om att jag är den magda han har träffat någon gång. härligt med sånna människor.


Hej Magda ,
du kommer ihåg mig om detta är så då betyder det att det är bra ;)

hoppas allt är bra med dig ,vi hors

///IONUT

Jag:
hm...ja du...hehe. jag kan inte riktigt placera dig..har vi verkligen traffats? jag ar ledsen men jag kan inte riktigt komma pa det, har suttit och funderat lite.. hehe :)

Hallå,

Jag ska prova att hjälpa dig att komma ihåg ... k....... jag var på Kellys med en kompis av mig från blå du kommer mot mig och börja prata med mig....:) jag var bara.....vad? du var roligt.Sen jag märkte att du är jätte fokuserat på din äldre du har sagt till mig flera gånger att du är 25 och jag har sagt ok varje gång :) du vet det vad ingenting det man måste repetera hela tiden.......men.... du kommer ihåg något nu..........ok jag ska berätta allt till slut men på kort.Sen vi har pratat lite gran ,det var nice lite konstig att du var full och jag var inte men det var helt ok efter det vi gikt ute för en cig och du har fåt en samtal från en killen och drag i väg efter den .......men .innan det ... du har sagt till mig typ 10 gånger att det ska vara kolt att träffa oss igen ......så.......

Sorry för min svenska att jag skriva så dåligt men jag känner inte just att leta efter rätta former om du fattar vad jag menar..;)


Man du få hade så kolt i Bosnien och om du har mera frågor jag är här


Schooo

//Ionut

Jag:
okej, men du jag tror att du har misstagit for en annan person, for jag vet inte ens vad kellys ar for nogot, och jag röker inte. hoppas du lyckas hitta rett person. ha det bra och lycka till :)

hahaahaa,man jag är ingen roker heller men det är så roligt du var så full, man ,så du kommer inte ihåg ,coolt.du är rätt pers men det spelar ingen roll om du vill inte prata mer, men det var du man.jag hoppas du få ha det så bra oxo och om du minns nånting senare det blir coolt att snaka lite mer med dig,peace
Jag:
eh okej. jag har ingen aning.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahah så uppenbart att han bara hittar på det för att du ska snacka med honom ju!

2008-09-26 @ 03:57:13
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Shabbu

Haha gullig svenska han hade där =D

2008-10-22 @ 10:09:18
URL: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0