eid mubarak!!

fan vad tysta ni är.

jag måste bara säga det här: jag är så stolt över mitt fina rena avlopp. stod och stirrade ner i det medan jag duschade. väldigt fin känsla.

nu ska jag lägga mig och plugga till tentan i journalistikens grunder. lite vett måste man ha i sig om man ska kunna kalla sig som journalist i framtiden.

mm det var väl det va.

nej förresten, nu är klockan 00:12 vilket betyder Bajram mubarek olsun!!! wooooohoo. jag ska inte hem, men avundas er som kommer vara med era mammor, pappor och mormor/farmor och kussar och allt vad det är. jag vill också sitta hos min farmor och äta sarma och lite, lite baklava (inte mycket, det är för sött). tänk vad skönt för alla som har fastat, känner ni er renade? ni är duktiga!! jag känner mig iofs också rätt renad, lever man med inget ont på sitt samvete så tror jag att man är ren för det mesta. okej ska sluta vara "djup", vet att många inte tar mig på allvar, men jag var seriös. haha. ok. sov gott alla. puss

Kommentarer
Postat av: Gabz

Magz vill bara säga att Crvena Jabuka kommer till Swe=))) 31/10 är de i gbg och 1/11 är de i Malmö!!



Haa en braa pluggdag;) KRAAMBANAN

2008-09-30 @ 08:01:11
Postat av: magziigazigaah

VAAAAAAAAA?????????

2008-09-30 @ 08:11:31
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: magziigazigaah

ALLSTÅ VA??? vad är du du har fått det ifrån?+ måste ringa och kolla

2008-09-30 @ 08:12:21
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: nerko

crvena jabuka är sämst. jag älskar turbofolk.

2008-09-30 @ 09:20:47
Postat av: A

Zivio turbofolk!



Magda, necu da budem sad pametnjakovic, ali bajram se NIKAD ne cestita dok prije nego sto se klanja. Znaci bajram tek pocinje kad se zavrsi bajram namaz, danas kod nas oko 8.15. Eto pa da znas za ubuduce :D

2008-09-30 @ 13:02:01
Postat av: magziigazigaah

nerko: ma aaaaahaaa. yeah right. jag tror dig inte.



A: haha, bilo je malo "nyårskänsla" över inlägget kanske haha. haj nema veze, bolje da znam za ubuduce, ali sam pisala vise zato sto znam da ce vecina procitati kasnije (u jutru) a ne u 1 navecer :D

2008-09-30 @ 16:06:42
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Gabz

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Fattar du eller?!:D I gbg kommer de va i kroatklubben velebit o i malmö vet ja faktist inte. Men nu är de såå att ja förstår mig inte på folk som e födda här uppe "nasi" alltså o inte gillar CRVENA JABUKA! HALÅÅÅÅ ELLER?!HAALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lixom. utomjordingar!

2008-09-30 @ 17:30:51
Postat av: Gabz

LÄS PÅ BLOGGEN! du har fått en inbjudan ;)

2008-09-30 @ 18:07:59
Postat av: nerko

ma gabz ja ne znam sta je crvena jabuka. ja slusam behka i ljuca, lola i mare, dara bubamara i te stvari hehe

2008-09-30 @ 21:27:13
Postat av: Gabz

Maa neemoj zezat nerko! to je sramota!!

2008-10-01 @ 11:11:29
Postat av: nerko

haha ma najbolja mi je pjesam selo moje zavicaju moj hahaha

2008-10-01 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0