bönis, jag längtar!!

jag har faktiskt glömt bort att nämna en viktig grej!! nästa vecka kommer jag få en fin tentapresent.......NICOLE! woooohooo. den mest delikata av de mest delikata bönorna kommer och hälsar på mig nästa helg. kan ni fatta att vi inte har setts, sen, hm typ maj? kan det vara så länge? hörs gör vi varje dag, men ni vet för att spice up:a förhållandet så måste man ses nån gång då och då och kramas. jag kommer krama sönder henne. på riktigt typ.


ok nu kommer hon säkert säga ba var du tvungen att lägga upp nån keff bild, men det här är en av våra favvobilder tillsammans haha. typ de enda bilderna där man ser lite av miljön i bakgrunden och inte bara våra fejjor ihopklistrade vid varandra haha.

ja så är det gott folk, det här är en av världens bästa människor man kan lära känna. och jag känner henne redan. utan och innan typ. det lät lite snuskigt haha. nejejenejenje. men så är det!!


Kommentarer
Postat av: nicole

du tog orden ur munnen på mig, var du tvungen att lägga upp det fulaste bilden du kunde hitta? Den första är okey för där fokuserar man bara på grodan i bakgrunden men den andra? Jissus.



Okey nu ska jag inte gnälla. Jag kan bara säga att alla dina känslor är besvarade och jag tackar Gud att jag tog beslutet å flytta till Lund så jag fick lära känna dig och få dig som vän. Du betyder mest min lilla gam! bölar



Love, love, love! Syns snart! puuusss

2008-09-27 @ 14:31:54
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0