äckligt

jag gjorde precis något av de äckligaste jag någonsin har gjort; rensade duschavloppet. ah fyfasen, vad äckligt det är!! jag förstår nu hur pappa känner sig när han måste ta tag i det hemma hos oss. det är geggigt och slafsigt och stinker. jag var tvungen att andas in min tröja hela tiden för att klara av det. egentligen hade jag inte ens tänkt på att rensa det, men det såg skitigt ut och jag har inte tvättat det sen jag flyttade in, så jag skulle ta tag i det, men det blev större arbete än vad som var tänkt från början. GUD vilka slusk som bodde här, är det ingen som rensar det?? det var liksom svart gegga och hår och döda hudceller (död hud eller vad man kallar det i folkmun) *eeuuuuwww*. nu är allt nersprutat med klorin och vim och allt man kan tänkas för att ta kål på alla bakterier. jag har svårt för min egen smuts, klarar verkligen inte av äckelmojs, för att inte snacka om städa efter andra. allstå. FUUUUUJJJJ *kväljningar på g*.

nu ska jag gå och tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0