spagetti och sånt

gud så soft att vara hemma. vi slutade tidigare än väntat och nu sitter jag här och väntar på att mitt köttfärs ska tina upp så att jag kan laga mat. det är lite smågrejer jag ska fixa idag, typ dammsuga, moppa golven, tvätta och färga håret. än så länge har vi inget stort att plugga till därför måste man se till att hinna göra allt annat *duuuktig*.

jag har även beslutat mig för att sluta nappa varje eftermiddag efter skolan, för på kvällen har jag svårt att somna, jag vet inte om det beror på att jag sover på dagarna eller för att det är för ljust i lägenheten pga det där dumma lyset vid fönstret. måste nog köpa sånt där sovgrejs man har över ögonen, vet inte vad det heter haha, men ni fattar nog vad jag menar.

träffade även på brasse som jag trodde hade haft fest nu i lördags. men jag hade kollat fel datum och tackat nej och krånglat in mig, och så visar det sig att festen är först om två veckor. jag var rätt off när vi snackade haha, han fattade inget och jag fattade inget. ja ja, jaa asbra på att hänga med. not.

nu är det dags för mat. woooooooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0