rosa naglar

aida gick precis, hon satt här och stund och tjötade om tentan. härligt, känns lite som att man kanske kan allt. eller eh.. inte allt. långt ifrån. men äh det går som det går.

håller även på med min middag. jepp, MIDDAG, som jag lagar alldeles själv *making momma proud*. är sjukt sömnig, vill verkligen nappa en stund men jag har inte tid med det. det ska bli underbart när tentan är över imorgon, även om jag inte känner någon jobbig känsla alls. kunde ha varit vilken dag som helst imorrn.

måste även hinna duscha och städa. men jag tror inte jag hinner med städningen , så nicole förvänta dig inget superflashigt och superrent haha.

jepp en snabb update. måste även hinna ringa mamma och B, är så dålig på att komma ihåg det. skäms fan.

Kommentarer
Postat av: papillon

papillon iz bak sta ti znaci ono ;mama i b;mozda jisam mamma i babbo ljepo bi zazvucalo puno uspjeha na toj tenti i bez mvg ne dolazi

2008-10-03 @ 07:47:24
Postat av: nerko

bez petice se na vracaj magdice!

2008-10-03 @ 13:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0