nocas si strasno, strasno sama

jag mår så pissigt. har inte sovit hela natten, förutom någon gång då jag somnade och drömde mardrömmar. det här är den värsta natten sedan jag flyttade ner till kalmar, eller den värsta natten på länge i vanliga fall också. jag har inte så svårt för att somna men nu gick det verkligen inte, trots att jag var dötrött. jag hade testat allt men inget har funkat. ingen man kunde ringa och störa heller för det var så sent. vid femtiden gick jag och la mig på soffan, vid sextiden kände jag mig äcklig efter att ha drömt så jag gick och duschade i mörkret med ett par ljus tända, det var soft, men jag blev inte så mycket mer trött efter det. försökte sova igen, blev hungrig och nu sitter jag här. jag känner mig så jävla trött bara, ont i benen av trötthet och ansiktet känns skrynkligt. allt känns bara så cp. det absolut tråkigaste är att mamma, pappa och deno kommer och hälsar på idag, rätt snart, vid 12 och jag kommer vara så trött. jag vill inte vara trött när dom är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0