nicke, nilla och magda

det har inte varit mycket blöggande av väldigt förklarliga skäl. men det fattar ni väl. anywho. ska strax till skolan, vår nya kurs börjar idag; bild, form och webb. jag gillar inte webbdesign och sånt tjafs men jag kanske förälskar mig den här gången. låt oss hoppas *gruppbön*.

nicole åkte tidigare idag, sellade henne till stationen, min fina böna. kände mig som en mamma som vinkar av sitt barn. snyft. ja ja, nu är det väl min tur att hälsa på i lund snart.

ok en dagens bekännelse. folk läser tidningar när dom käkar frulle eller så kollar dompå tv, jag läser bloggar. orka hålla på att vara allmänbildad hela tiden LIKSOM *fjortis*, en av de obligatoriska bloggarna är pernilla wahlgrens. det har tagit mig lång tid att erkänna detta, och jag har slutat skämmas för att jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Selma

ee znas sta, jag prövade nyss kajganu sa grahom och dude det var gott! :D Im lövin it

2008-10-06 @ 16:50:33
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: nicole

välkommen till klubben!

2008-10-06 @ 18:08:07
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0