mys


igår var det ju en liten deppdag så för att avrunda kvällen kollade jag istället på  något happy, sex & the city filmen, men blev snyftig då också, ni vet den scenen när carrie slår big med blombuketten AHHHH gud vad sorgligt. anyways, den är ju ändå glad den filmen.

och till det käkade jag faktiskt en av de godaste kladdkakorna jag någonsin har ätit. obs! inte jag som har gjort, jag fick den av en kvinna i klassen som tack för att jag brände ner photoshop till henne. till det skrev jag exakta anvisningar (samma natt  hade jag varit ute och festat haha, men det blev ändå bra verkar det som) på hur hon skulle göra, hon hade tidigare nämnt att hon inte har någon aning om hur man laddar ner etc (allstå föräldrarnivå-kunskap över det), nu är inte hon sååå gammal, men typ i mammas ålder och då är det klart att man blir sådär att man gärna hjälper till, hade det varit min egna mamma så hade jag velat att någon hade hjälpt henne också. jag är helt enkelt svag för mamma-pappa-typer som är dataokunniga. men hon hade fixat installationen och igår kom hon allstå med en burk kladdkaka. aaaaaawwwww gulligt!!

Kommentarer
Postat av: amela.

oooo va heeeeta dina innetofflooor är!

(JAG ÄR EN SUCKER FÖR INNETOFFLOOORRR SOM VARJE NANA)



o kladdkakan.. fan! sad mi se jedeeeeee... pitaj tu zenu treba li joj jos sta pomoci? :P

2008-10-15 @ 15:28:49
URL: http://ameela.blogg.se/
Postat av: Mag-Ziig-a-Zigg-aah

haha eller huuuur. jag är också sucker för tofflor, imam typ tri para papa ovde kod kuce haha.

2008-10-15 @ 19:35:42
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0