mariekex

idag kollade vi på youtube-klippet i datasalen igen. det var krissans och sofias tur att se den. jag skrattade så jäkla hårt så att jag fick torka tårarna ur ögonen. så gött. finns inget bättre än när man skrattar sönder sig. okej, nu kommer jag få ännu ett straff, kommer säkert gå utanför dörren och träffas av blixten, big man kommer gillra en fälla iaf.

nähe nu är det snart dags att fixa till mig lite och sticka till stationen och hämta min bäztiz ajdin. han ska vara här över helgen. undrar om vi kommer att överleva eller om vi kommer att ta kål på varandra? ni har nog märkt att stämningen mellan oss två kan vara rätt rå och kylig. men vi tycker om varandra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0