magzzZZZas agenda

jaha då har poppa hittat tillbaka till bloggen igen....känns sådär, men jag hälsar honom ändå välkommen. HEEJJ TAJKO!!

deno, snälla rensa internethistoriken, så att det inte händer igen typ haha. annars får jag väl börja censurera mig själv. närå inte så farligt. men eh, RENSA!!!

tentan idag gick bra. asenkelt typ, fast det känns som att jag kommer faila den om jag säger att den var enkel och att jag kunde allt haha, så skitsamma. väntar på resultatet. kändes lite skumt att sitta där, jag är van vid dom där två tanterna som brukar sitta som tentavakter i lund och nu var det nya tanter. jepp det var det skumma.

kom hem och däckade en stund. och nu har jag blixtstädat. ska fixa mig nu och ner på stan för att hämta upp nicole.

Kommentarer
Postat av: magziigazigaah

haha nu sitterjag här brevid dig med ditt störda tangetbord....

2008-10-03 @ 19:45:32
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0