ljuuuuubavi, daj mi ljubaviii

jag är sjukt pigg fast klockan är mycket och jag brukar vara död vid den här tiden på dygnet. sitter här och käkar lite nötter och ska dricka te, känns rätt vuxet.
edina och aida gick för någon timma sen, vi satt hos mig och tjötade lite men innan det satt vi på dream och tjötade där. det är så befriande att bara kunna snacka bosniska med någon. det var iaf mysigt med dom. hann även byta pumpsen. dom är rätt sexiga, älskar dom.

okeeeej. är det tisdag idag förresten? jag har ingen koll på dagar och datum. JO det är det, wohooo. okej hills nästa.

Kommentarer
Postat av: Edojna

Ee vilken skön hängkväll mago. Glöm inte att dra upp gylfen i morgon ;)

2008-10-21 @ 23:02:25
Postat av: Aidiii

haha the hills?? I ja hocu :s

2008-10-21 @ 23:11:16
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0