jag vill ha

[haha det här skulle ha pubbats 03.15 men bloggen cepade sig.]

hm. bloggen är nerstängd nu, så jag bloggar som vanligt i anteckningar istället.

allstå jag tror nu på riktigt att min data kommer att lägga av när som helst. den går och väntar på teknikens domedag. den krånglar jättemycket, kan stängas av bara sådär. förstår ärligt talat inte varför den är så krävande, jag ger den jättemycket uppmärksamhet, kör antivirusgrejset ofta, men ändå så jävlas den med mig. en kul sak är typ om man knackar på typ datan, så slutar ljudet funka haha, så måste man knacka en gång till för att det ska komma tillbaka. skitirri, pallar liksom inte leka knock knock whos there?-leken varje gång jag har datan i knät.
det är nog verkligen dags att starta fjäskningsprocessen för mamma och pappa, idag kan man ju få en data för 3tusen så det borde dom ha råd med. men det gäller som sagt att börja i tid. börjar nog redan imorgon. det var ändåså rätt länge sen dom köpte nått till mig.


Kommentarer
Postat av: emma

bara kikar in o säger hej :)

2008-10-01 @ 12:01:16
URL: http://enlitentax.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0