hollywood aint no place for lovers anymore

jahapp. det här med att skapa hemsidor i dreamweaver är säkert askul om man är lite mer seriös och kreativ, men om man är rätt ointresserad så är det inte så sjukt skoj. en enda positiv grej med den här skiten är att man sedan kanske kan flasha till sin bloggdesign lite. tidigare har man bara klickat och testat sig fram *stupid*.

jag har sjukt sockerbehov, och sockerbehovet är lustigt nog som störst när jag vet att jag bör göra något viktigt men inte vill göra det, som ex nu då jag BÖR (måste) plugga men istället sitter jag här och käkar en macka med honung (det enda söta jag kunde komma över här hemma). ja det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0