3 spoons of sugah

jag har lyckats knocka min pekfingernagel med något för det gör ont varje gång jag anstränger fingret, det typ ilar till i nageln, så att sitta här och hamra på tangentbordet med pekfingret är plågsamt.

ikväll har det varit en sugababes-kväll. jag kommer i mina sugababes perioder rätt ofta, får sånt sug och så lyssnar jag sönder dom en hel dag. jag älskar dom verkligen, har älskat dom sedan dom började trots att brudarna har bytts ut. bäst var den andra uppsättningen (andra skivan).

anywho, kom helt av mig nu eftersom jag gick och satte ihop några boxar jag hade köpt på ikea idag. jag var på ikea idag med andra ord. det var...spännande och jag kände mig väldigt vuxen hih! köpte på mig en massa saker, bland annat en huuuge vas som kommer att fungera som en fiskskål, jag ska nämligen bli med fisk. wohoo. kände att det behövdes något mer levande här i denna lägenheten. det var så soft att gå på ikea idag, det tog iofs rätt mkt tid att hitta dit *status: lokalsinne saknas* så virrigheten jämnade väl ut softet. men det var soft, jag hörde inga ljud, inga barn som skrek, såg bara när dom öppnade och stängde sina små munnar medan världens bästa musik spelades i mina öron. jag slösade mer än vad det var tänkt, men mamma och pappa sponsrade shoppingen den här gången (HVALA mama i tajko! kupila sam samo fine stvari hihi)  så jag hade noll med dåligt samvete. dock var det lite jobbigt att släpa hem alla grejer.

alltså jag är så puckad ibland, jag gillar inte att åka stadsbussar för att jag alltid åker fel, så istället tog jag cykeln till ikea, men det visar ju sig så klart vara så mycket mer komplicerat att kånka hem allt på en cykel istället för att ta reda på bussnummer och station. ja ja. såg lite kul ut när jag gick hem, svennar i bil brukar i vanliga fall vara diskreta och glor sällan ur bilen, men nu stirrade varenda bilförare på mig. stackars redhed, en packåsna det är vad hon var idag och jag var hennes trogna grek.

nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: nicole

Va!? Ska du köpa en fisk? Va hände med antidjur Magda?

2008-10-13 @ 10:15:11
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0