do i look like i sell drugs?

jag pubbade ju aldrig lördagens bilder. så här kommer dom också.

där sov nicole!! förresten nicole, nu när jag såg chipspåsen på bordet, bara så du vet så hade du glömt den haha.

en turistbild på larmtorget

sen käkade vi på cafe dream

dags att börja fixa sig inför partajet

wihuuu här är vi färdiga

först kom a, k och e och så satt vi hemma hos mig.

sen kom även f och b.

och så tilkom det lite andra ppl.

dinchek och jag

bryyyyydar

jag, nicole och nicole på kåren. blev inga andra bilder på kåren, vet ej varför.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha jag lämna påsen me fliiiit ju för att du skulle få nåt att glufsa på i veckan :D

2008-10-08 @ 19:44:11
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: Edojna

Ah, ona salslika:D hoppas att ni fick shejka till rubriklåten i går:D Pösss fina

2008-10-09 @ 08:49:59
URL: http://omgedina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0