bistrobilder

okej, här är onsdagens bilder då jag, aida, kristin och sofia var på bistrobar.

aida och kristin hade med sig kladdkaka och grädde. och titta vad vi skrev. okej, få människor kommer att fatta, det står för journalistik och medieproduktion. woho. vi är bäst.

ignorera banankartongerna och tomma väggarna. al-qaida, soffsis, jag och krissan. vi ställde kameran på teven haha.

sedan var vi på bistrobar.woho. skitmånga fjortisar och porriga brudar i playboyoutfits.

och så vi tre. vad tycker ni förresten om min nya hårfärg?? jag säger hot, men det ser mer rött ut pga blixten. lite tråkigt att man inte är så snygg utan blixten.

kristin på sin hoj.

sofia på baksätet på redhed. vi cyklar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0