znark

jag är nästan färdig med mitt paper och jag har även hunnit duscha, funderar på om jag ska gå och föna håret och lägga mig och sova en stund. det här är lite sjukt att jag har sabbat min dygnsrytm de senaste veckorna. men idag så tar jag en liten nap och sedan går jag och lägger mig 20 ikväll och sover natten igenom. är sjukt seg nu, det är när tröttheten börjar smyga sig på och man börjar få ont i benen och hjärtklappning och hela kitet. jaha, nä nu ska jag lägga mig och kolla greys och däcka en stund.

Kommentarer
Postat av: GONA

SV: Tycker du! Skit det tar jag som värsta komplimangen hehe tack :P



Puss!

2008-11-18 @ 13:10:07
URL: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0