vems är felet?

a men asbra, nu är jag halvosams med mamma också! greeatttt. jag lever verkligen upp till den där myten om besvärliga tonåringar fast jag inte ens är tonåring längre. hon menar att det är mitt fel att vi inte åkte för att jag försov mig, hon ville åka. jag och andra sidan menar att det är hennes fel att vi inte åkte eftersom hon aldrig väckte mig och hade hon verkligen velat åka så gärna så hade hon kommit upp och kollat läget med mig typ så att jag inte ligger och försover mig. hon sa att hon var trött på att behöva "väcka mig till liv" varje gång jag var tvungen att gå upp och att jag var 20 år gammal (fattar inte varför hon avrundar neråt) dvs gammal nog att kunna gå upp själv.

igår var vi sams, men jag luuuvvviieeeluuuv her ändå trots att hon är en bitch ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0