- äntligen, sa gert fylking

well well, sista dagen i kycklingryd idag. tetka, farmor och ajla var och hälsade på tidigare idag. jag har packat lite och mamma har packat ner matlådor åt mig och farmor hade med sig pita haha.

jag trodde först att jag hade drömt det för det lät för bra för att vara sant. jag låg nämligen och sov när pappa kom in i rummet och skulle "väcka" mig (dömt att misslyckas liksom) så pratade han nånting om fotboll (?) och sedan sa han att nästa gång jag kom hem till jullovet så skulle vi kolla på en ny data åt mig. WOHOOO. jag mumlade nått till svar *otacksamt barn* och fortsatte sova. kan ni fatta att jag inom en snar framtid kommer att slippa min ur-led-spacetangent som ibland vill göra mellanrum och ibland inte, slippa att datan däckar ca 2 gånger om dagen av ren utmattning och slippa allt annat som är jobbigt med den just nu. men jag uppskattar den här lilla parveln, den har ändå hängt med i ett par år nu och ändå är den mig trogen, sviker då och då, men ändå trogen, har fortfarande inte gett upp helt och hållet, ta i trä *knack knack på skrivbordet*

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tycker att du får komma å hälsa på nu. Märker hur mycke jag saknar dig när vi pratar i tele! Så trist å inte längre ha dig här varje dag så vi kan hänga å snacka å bara vaaaaaa. Puss gittis

2008-11-23 @ 20:01:14
Postat av: Nicole

jaaaaa å däröfr ska du komma å hälsa på! Det är det som är grejen när man saknar nån :D

2008-11-24 @ 18:57:59
Postat av: vad heter mitt namn?

nej hitta nya vänner och glöm magda haha

2008-11-25 @ 14:44:41
Postat av: Nicole

haha vilken bra ide!

2008-11-25 @ 15:54:24
Postat av: Selma

bara skriv ffs :(

2008-11-25 @ 23:49:25
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: maaagggggzaaa

jag vet nog vad ditt namn heter: haha, det var inte sneellttt.



nicole: glöm aaaaaldrig mig. du är bäääst.



selma: haha, eeeeasyyy girl.

2008-11-26 @ 00:49:22
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0