like the way i do

omg (inte ens värt att capslock:a omg:adet), jag gick upp för knappt en timma sedan. nickade till under greysavsnittet och längtade tills det skulle sluta så att jag kunde sova. somnade vid halv sju. vaknade av att en brud sjöng i det där talent-programmet som går på fyran. lite seg nu allstå.

det är lite tråkigt (för min del iaf) att jag aldrig berättar vad vi håller på med i skolan så tjaaa lite kommer nu. idag hade vi låtsas-presskonferens och därefter skulle vi skriva ihop en artikel baserat på de frågor som ställdes och det som sas under presskonferensen. det gick bra med det. ett par exempel togs sedan upp på föreläsningen och vi gick igenom dem.

imorgon ska jag göra en intervju med en kille från klassen, ett personporträtt, som ska lämnas in på fredag. utöver det ska vi göra ytterligare en intervju och ett platsreportage, allt ska lämnas in nästa vecka och samma vecka har jag även omtenta i bild, form & webb-kursen. så det är en hel del i skolan nu.

okej, nu ska jag tvätta håret. kommer ändå inte att somna än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0