nytt inlägg

nu har jag suttit i soffan i exakt 1,5 timmar och stirrat. börjar känna först nu att jag är någorlunda utvilad, men ändå är jag astrött. jag är på crvena jabuka-humör, det känns liksom rätt nu. och jag saknar min familj, det är dags att åka hem nu. jag har inte varit hemma sedan jag flyttade.... (ÅHHH nu ringde pappa haha) ...till Kalmar. jag vill typ åka nu. det känns som att det behövs för jag känner mig lite lipig och "nere". okej inte nere, eller jo nere fan, jag känner mig nere på grund av lite olika anledningar och jag kan inte blogga om det och jag vill inte prata om det så jag tar det med mig själv istället och fortsätter sakna kycklingryd.

Kommentarer
Postat av: nerko

Magda, kämpa på! Bice sve okej!

2008-11-12 @ 23:10:52
Postat av: nerko

Magda, kämpa på, sve ce biti OKej

2008-11-12 @ 23:13:18
Postat av: Sign. Anz

Kommer du hem till Kycklingaryd så MÅÅÅSTE!!! vi ses!

2008-11-13 @ 12:26:13
URL: http://dissadnr1.blogg.se/
Postat av: Magza

nerko: :) i know



annika: haha JAA!!

2008-11-13 @ 17:59:37
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0