crvena jabuka i love you

meine bosnische görls har suttit här hela kvällen och de åkte nyss. vi satt och spanade film (savrseni krug) och var bittra över kriget och drömde om livet innan kriget. suck. man lyckas verkligen glida in på det ämnet SÅ ofta, man hade nästan kunnat kalla oss för nostalgiker om det inte vore för att kriget inte är så mycket att vara skönt nostalgisk över.

anywho mitt i filmtittandet ringde min lilla pannika mig och istället för att höra hennes röst så hörde jag Zeras röst och massa skrik från konserten (i gbg). fan vad deppig jag blev på direkten, fasen vad jag hade velat vara där, det kände så nära. obeskrivlig känsla och jag blev avundsjuk på riktigt, på alla som var där och JAG var inte där, JAG som är typ en av de största fansen (enligt mig och kanske några andra), allstå fan vad ont det gör nu när jag sitter här. det gör ont på rille när jag vet att jag kunde ha varit där men inte var det *snopet fan*.

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNN så ont i magen gör det. sorry för långa svordomen men den satt fint där den satt. fyfan för sakmuzika också, YOU SUUUCKKKK!!!! you suck. när privata klubbar måste börja ta in artister då vet man att något är fel (inget fel egentligen, men ni fattar), när det är suckmuzika som bör ta in vettig musik in i sverige. allstå blir sjukt sne på hela jävla bonneverksamheten som förmodligen (=100%) sköts av bönder. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNDERRRRRRRRR. yes bönder. ma hela musikbranschen är sne på balkan, allt är snett. åhhhhhhhhhhh JAG borde ha varit på konserten. JAG är mer värd som fan (engelska fan allstå) än femtio pers tillsammans som var där "bara för att vara där". det kommer att ta lite tid att komma över detta faktiskt.

ooooooveee ruke sto me milijuuu su hladne, oci gladneeee, vise ne poznajem taj lik, i taj sjaj u oku sto ga nosis draga, to nije ljubav, vec samo jeftini trik.


Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Lilla haggan hur kunde du missa!!?? Ja utan tvekan så är du det största fanset och då kändes det knas att jag ringde dig och inte du mig! Det var så sjukt kul, länge sen jag var på så lyckad konsert...

KRAMAR ÄLSKLING!!

2008-11-02 @ 18:48:45
Postat av: Denis

Yeaaah I hear ya, jag missade också. :( SUCK.

2008-11-03 @ 18:32:05
URL: http://sabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0