en utförlig rapport

jag tror att det är ungefär samma sak att vara bakis som att vara gravid; men spyr sönder sig själv och man är sugen på bara viss typ av mat. som tur är så bär man inte på något foster när man är bakis. orka bli tjock och få bristningar över hela magen. nä, nu var jag lite neggo, mina modersinstinkter kommer säkert att väckas till liv inom en snar framtid. fast iofs så väcktes dom lite idag när jag var tvungen att ta hand om mig själv på morgonen. förlåt det här ska inte förvandlas till en fylleblogg, speciellt eftersom jag själv är emot överdriven alkoholkonsumtion och jobbiga, skrikiga och fulla människor, men igår var jag en sådan, bara att jag var råäcklig och stackars, stackars den personen som var med mig igår (tack för att du stannade kvar!). jag började tappa räkningen av spyorna efter den fjärde spyattacken typ.
 
så vaknade jag idag och halvstönade fram typ tio ÅHHH:n. jag kan bara tänka mig vad min under-mig-granne tänkte. tyvärr hann jag inte längre än så med ångesten för jag var tvungen att gå upp och kräkas igen *ÄCKLIGT i know*. allstå ni kan sluta läsa nu ni som är äckelmagade, ni borde ha slutat för länge sen förresten men det här är värt att dokumenteras så att jag vet till nästa gång, för det här ska fan inte upprepas igen. så stapplade jag tillbaka till soffan och bara blotta synen av alla flarrorna på bordet och glasen fick mig att må illa igen, så jag städade undan lite snabbt och la mig på soffan.

nyhetsmorgon på fyran började och så var det en brud där som skulle tillaga en amerikansk frukost med typ flottiga pannkakor och dounuts och jag ville bara SPY när jag såg allt det där, så jag gick och spydde. la mig igen och tänkte att det kanske är bra att få i sig lite mat, men allt kändes äckligt och fuj, det enda som lockade var soppa, sån nudelsoppa ni vet. käkade typ pyttelite och tänkte att den satt fint. fem minuter senare får toan besök av mig igen *stammis*. en timma senare när jag verkligen tror att thats it nästa gång kräks jag upp tarmarna så sköljer illamåendet över mig igen!!! *DÖÖÖÖÖR*
 
nä fyfasen, moget att få sin första rejäla fjortisfylla när man är 22 bast. jag tror att pappa också fick sin första fylla när han var 22, har för mig att han har berättat det. ok anywho. brukar verkligen aldrig bli bakis (förmodligen för att jag inte dricker så mycket eller för att jag har sjysta gener) men idag, jag tror att jag dog lite. jag kände mig även rätt smal idag, typ knappt någon mage. wohooo. det var någon som sa att man måste försöka se något positivt även i allt de negativa, så tjaa, lite pepp var det att se sig själv i profil.

okej nu ska jag plugga, men kommer förmodligen blögga bara för att jag inte "får" det.

Kommentarer
Postat av: cockta

nudelsoppa är den bästa bakis maten!! Hjälper alltid;)

2008-11-02 @ 23:24:34
URL: http://cockta.blogspot.com
Postat av: Mag-Ziig-a-Zigg-aah

haha ja det är typ det godaste och det enda man får ner. jag lockas sällan av mat när jag är bakis och speciellt inte feta grejer, mår illa bara av att tänka på gula, flottiga pommes. fujjjjj.

2008-11-03 @ 00:25:48
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: ?

har du börjat supa eller??

2008-11-03 @ 14:04:46
Postat av: Mag-Ziig-a-Zigg-aah

?: konsumera alkoholhaltiga drycker låter lite finare, men ja, jag började förra året.

2008-11-03 @ 16:27:06
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: nerko

magdaaaaaaa???????

2008-11-04 @ 21:00:22
Postat av: adö

moram popricati sa sahinom

2008-11-04 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0